Transalp ???

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Admans
Transalp ???

Bericht door Admans » ma apr 05, 2004 10:18 am

Deze zomer ga ik met mijn fietsmaat naar de Alpen. :D
We hebben ons ingeschreven voor de transalp via VASA sport.

Zijn er mensen onder julie die hier ervaring mee hebben ???

AD

ROXY

Re:Transalp ???

Bericht door ROXY » wo apr 07, 2004 7:27 pm

Dat zou ik ook wel graag weten.... ZIjn dat ook aant overwegen!

Dus als iemand iets heeft, mail het dan niet, maar post het hier, dan heb ik er ook iets aan... :-*

PROserver

Bericht door PROserver » do apr 08, 2004 4:23 pm

Ik ben vorig jaar met Vasa-Sport meegeweest met de transalp tocht werfenweng - cortina d"apezzo

De sfeer is erg goed over het algemeen en de voorzieningen zijn goed geregeld. De tochten zijn op maat gemaakt wat betekend dat je altijd op je eigen tempo kan blijven biken en je je geen zorgen hoeft te maken.

Na 3 jaar in de Alpen hebben gebiked ga ik dit jaar de Pyreneen in met Col D"extreme is weer eens wat anders :).

voor wat leuke pics van de transalptocht met Vasa-Sport check de link:
http://www.mountainbiketochten.nl/transalp/

TIME powered CUBE

Bericht door TIME powered CUBE » wo apr 14, 2004 11:51 am

Ben ook al eens met VASA sport mee geweest...geen transalp maar een lang weekend in sauerland....alles is tot in de puntjes geregeld...idd verschillende niveau groepen zodat iedereen z"n eigen tempo kan fietsen. En de sfeer is idd prima in orde....wat me wel opviel is dat de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt...het is absoluut geen jongeren reis ofzo....stond ik daar als 19 jarig pikkie tussen die volwassen mensen....maar dat was cker geen belemmering......heel gaaf weekend gehad...en volwassen mensen o een MTB zijn ook net kinderen ;) het lijkt wel alsof iedereen op een mtb zich een stuk jonger gaat gedragen ;D

Plaats reactie