Luitjes,
Is er al eens iemand wezen biken in Zermatt in Zwitserland, en dan met name de Downhills en freeride`s.
Gaarne info over biken en campings
thanksies
Elvis
Zermatt
Moderator:Beheerders
Re:Zermatt
Qua biken weet ik niet veel, maar voor campings 1 adres: de ouwe getrouwe ACSI campinggids ;D
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
-
In Zermatt ben ik nooit geweest, maar ik heb wel gefietst in Saas Fee en Saas Grund (andere kant van de berg). Ik heb daar in "99 mee gedaan aan de MegaValanche. Waarom een camping? Je hebt daar voor dezelfde prijs een leuk appartement. De downhills zijn echt supercool
en ruig. Voor de snelle kamikaze naar Saas Fee, voor de coole singletrack naar Saas Grund. ;D ;D

Waarom een camping ?? Omdat wij met een camper rijden, thats why. ;D
Ik weet dat je in zermatt tot 2600 meter kan komen met de lift en dan een afdaling naar 1600-1800 kan maken, stond in een duits fietsblad een special over. Naja ik vertrek zowiezo in augustus us we gaan het allemaal wel meemaken ;D ;D Saas F is dus ook een mogelijkheid, das mooi
Ik weet dat je in zermatt tot 2600 meter kan komen met de lift en dan een afdaling naar 1600-1800 kan maken, stond in een duits fietsblad een special over. Naja ik vertrek zowiezo in augustus us we gaan het allemaal wel meemaken ;D ;D Saas F is dus ook een mogelijkheid, das mooi