Grand Raid Godefroy en Willingen

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Lautje
Grand Raid Godefroy en Willingen

Bericht door Lautje » do aug 14, 2003 2:11 pm

Ik ga 14 september eerst de Grand Raid Godefroy doen in zuid belgie en daarna door voor nog 5 dagen biken in de buurt van Willingen :-)

Zijn er mensen die rond die tijd ook daar zijn of die tips hebben?

Lautje (ach.. ik zou dat "tje eigenlijk maar weg moeten laten de laatste tijd ;) )

Jurriaan

Re:Grand Raid Godefroy en Willingen

Bericht door Jurriaan » do aug 14, 2003 11:05 pm

ik heb bouiilon grand raid wel in gedachten, al een paar jaar niet meer geweest, ik heb de eerste 4 keer meegedaan.
mocht je gaan camperen, neem een warme slaapzak mee, het wil er nog wel eens vriezen s"nachts, zeker op de camping boven het dorp.

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » vr aug 15, 2003 11:32 am

klopt, tentje in Bouillon kan drama zijn, heb ik 2 jaar geleden meegemaakt. Slimste is een huisje huren of jeugdherberg, maar als je dat nu nog moet regelen, kun je beter gelijk de tent van zolder halen... Wat dat betreft zul je in Willingen waarschijnlijk eenvoudiger onderdak kunnen vinden. Check http://www.jugendherberge.de/html/index.jsp voor betaalbare en goede jeugdherbergen (buijvoorbeeld Winterberg of Willingen).

Nog een tip: Routeaanduiding tijdens de GRG is niet altijd super, opletten dus...

Hubert !

Bericht door Hubert ! » vr aug 15, 2003 9:06 pm

GRG doen ikke dit jaar weer aan mee. Hadden eigenlijk vier huisjes gehuurd, maar de eigenaar van de huisjes belde ons een maand geleden dat er dubbel geboekt was en dat we dus een alternatief moesten gaan zoeken. Hebben toen op het laatste moment nog ergens een hotel kunnen regelen in Bouillon.
Hopen dat we redelijk weer hebben, maar als ik dit van de afgelopen dagen zie zou dat weleens anders kunnen zijn.

Maarten

Bericht door Maarten » zo sep 07, 2003 3:08 pm

Ik gaat ook weer naar de GRG.
lekker met mijn clubje, dag ervoor lekker freeriden en een BBQ en een zooitje drinken.
lekker op de camping.
Enkel die teringstart die nu van boven zit, mot je daar weer eerst naar toe fietsen.

grtz

Plaats reactie