MBC Midden voorjaars competitie 2009
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
MBC Midden voorjaars competitie 2009
1e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 20 mei 2009
2e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 3 juni 2009
3e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 1 juli 2009
Van de organisatie:
Hierbij nodigen wij jullie uit voor de 1e wedstrijd van de RWP-voorjaarcompetitie 2009 die zal worden verreden op woensdagavond 20 mei as. De start is gepland om 19.30 uur. De startplaats is op 't Soesterhoogt in Soest (Van Weerden Poelmanweg). Afhalen van een startnummer is mogelijk vanaf 18.45 uur.
De wedstrijdduur bedraagt één uur plus één ronde en deelname is mogelijk voor recreanten alsook voor licentiehouders. Het maximaal aantal deelnemers is vastgesteld op 50 personen. Het inschrijfgeld bedraagt € 3,-- (ter plaatse betalen, bij voorkeur gepast), leden van MBC Midden Nederland worden vrijgesteld van betaling.
RIJWIELPALEIS BILTHOVEN heeft voor iedere categorie in deze wedstrijd (recreanten/ licentiehouders), een waardebonnen-pakket samengesteld.
Deze wedstrijd is de eerste van in totaal 3 wedstrijden die onderdeel uitmaakt van de RWP-voorjaarscompetitie 2009. De volgende wedstrijden zijn gepland op 3 juni en 1 juli 2009. Bij iedere wedstrijd zijn er punten te behalen (volgens tabel KNWU-mountainbike) die meetellen in de strijd om de RWP-voorjaarskampioen 2009.
Wil je meedoen mail dan even je naam en categorie (recreant/ licentiehouder) door naar:
info@mtb-promotie.nl
1e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 20 mei 2009
2e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 3 juni 2009
3e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 1 juli 2009
Van de organisatie:
Hierbij nodigen wij jullie uit voor de 1e wedstrijd van de RWP-voorjaarcompetitie 2009 die zal worden verreden op woensdagavond 20 mei as. De start is gepland om 19.30 uur. De startplaats is op 't Soesterhoogt in Soest (Van Weerden Poelmanweg). Afhalen van een startnummer is mogelijk vanaf 18.45 uur.
De wedstrijdduur bedraagt één uur plus één ronde en deelname is mogelijk voor recreanten alsook voor licentiehouders. Het maximaal aantal deelnemers is vastgesteld op 50 personen. Het inschrijfgeld bedraagt € 3,-- (ter plaatse betalen, bij voorkeur gepast), leden van MBC Midden Nederland worden vrijgesteld van betaling.
RIJWIELPALEIS BILTHOVEN heeft voor iedere categorie in deze wedstrijd (recreanten/ licentiehouders), een waardebonnen-pakket samengesteld.
Deze wedstrijd is de eerste van in totaal 3 wedstrijden die onderdeel uitmaakt van de RWP-voorjaarscompetitie 2009. De volgende wedstrijden zijn gepland op 3 juni en 1 juli 2009. Bij iedere wedstrijd zijn er punten te behalen (volgens tabel KNWU-mountainbike) die meetellen in de strijd om de RWP-voorjaarskampioen 2009.
Wil je meedoen mail dan even je naam en categorie (recreant/ licentiehouder) door naar:
info@mtb-promotie.nl
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re: MBC Midden voorjaars competitie 2009
M/VJJ schreef:Het maximaal aantal deelnemers is vastgesteld op 50 personen

Misschien lijkt het dat ik iets met de organisatie te maken heb, die eer komt echter geheel toe aan Leo en die andere meneer van MBC-Midden waarvan ik de naam niet meer weet ....
Hij wordt vast weer leuk!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wij zijn tien over half zeven op de rotonde aan het eide van de zevenhuizerstraat in Hoogland. En convooi naar Soesterhoogt?
JJ
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Altijd baas boven baas
Have fun daar! Willem is er dus ook niet??
JJ

Have fun daar! Willem is er dus ook niet??
JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed idee, zijn lekker brede paden, kun je goed mee draaien en keren daarTall Boy Bram schreef:Volgende keer ga ik daar proberen bij te zijn met de tandem

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Gelukkig wordt het niet zulk goed weerwillem12 schreef:extra vergadering op Woe-avond.

Sterkte..
JJ
-
Lees: vooral goed in de weg kunnen rijden! Dus als jij JJ voorbij bent, dan blok ik de rest gewoon tot jij ze op een ronde heb gezet...!!!JJ schreef:Goed idee, zijn lekker brede paden, kun je goed mee draaien en keren daarTall Boy Bram schreef:Volgende keer ga ik daar proberen bij te zijn met de tandem![]()
JJ
TBB
Was weer top gisteravond. Erg leuk rondje. Niet ingekakt, mede door de rijder die bijna even sterk was.
Hij is voor me geeindigd, Heeft op me gewacht/uitgerust toen ketting erafliep en heeft in de laatste klimmetje zijn gespaarde energie verbruikt....slim).
Volgende keer weer.
In dit parcourtje zou er waarschijnlijk met de tandem 1 afstapmoment geweest zijn (om vastlopen op de onderbuis en beschadigen van de synchronisatie ketting te voorkomen). Bij het korte heuveltje/springbultje voordat het parcours het brede mulle pad opdraaide.
Het overige deel van het parcour is met de tandem geheel te rijden.
@ Tbb 1 tandem is wel saai. Ga Spiff vragen of die zin en tijd heeft 3 juni.
Hij is voor me geeindigd, Heeft op me gewacht/uitgerust toen ketting erafliep en heeft in de laatste klimmetje zijn gespaarde energie verbruikt....slim).
Volgende keer weer.
In dit parcourtje zou er waarschijnlijk met de tandem 1 afstapmoment geweest zijn (om vastlopen op de onderbuis en beschadigen van de synchronisatie ketting te voorkomen). Bij het korte heuveltje/springbultje voordat het parcours het brede mulle pad opdraaide.
@ Tbb 1 tandem is wel saai. Ga Spiff vragen of die zin en tijd heeft 3 juni.
a.k.a. corex. Echte klimmers zitten op de fiets.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
En het poortje aan het einde van de singletrack langs de weg?veee schreef:In dit parcourtje zou er waarschijnlijk met de tandem 1 afstapmoment geweest zijn (om vastlopen op de onderbuis en beschadigen van de synchronisatie ketting te voorkomen). Bij het korte heuveltje/springbultje voordat het parcours het brede mulle pad opdraaide.
Was zeker super, leuk rondje, jammer van de matige opkomst. Over drie weken weer!
JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zo hij was leuk! Na een onstuimige start kwa weer net voor de wedstrijd was het tijdens de wedstrijd gewoon lekker! Wel zwaar, maar zonder regen mss nog zwaarder geweest! Meer rijders dan vorige keer, ondanks het weer, super!
Ze weten de rondjes toch telkens te varieren, hulde hiervoor. 1 juli de laatste in de serie, ik ga gewoon weer als recreant van start
JJ
Ze weten de rondjes toch telkens te varieren, hulde hiervoor. 1 juli de laatste in de serie, ik ga gewoon weer als recreant van start

JJ
Schoonmaken viel wel mee eigenlijk, de regen op weg naar huis had al veel gedaan. Jelle en ik hebben wel een hertje 1km lang opgejaagd langs het hek van defensie. Vrij zielig maar we wilden toch echt naar huis met die natte zooi.
Ik reed gsisteren met de fiets waarmee ik Zondag naar de Raid de Hautes Fagnes ga. Na de Swiss Bike Masters van Juli vorig jaar letterlijk niet meer aangeraakt. In Nederland normaal altijd op de starre 29" singlespeed en nu op de fully met de kleine wieltjes want ik wilde toch wel even testen of alles in orde was. Ondanks alle vering duurtje het toch drie rondjes voordat ik me in die mooie afdaling durfde te storten..vreemd, met de ongeveerde singlespeed deed ik die blind. Bochtentechniek was ook totaal fout met 26". Nobby Nick achter, absoluut nodig in de ardennen, was ook al geen briljante keuze voor Soesterhoogt, ik stond gewoon stil op het zand. Maar goed, hersenen zijn weer op 26" geprogrammeerd, dus de oefening van gisteravond was succesvol.
Het leven is wel briljant deze maand. Zondag Bergrace, paar dagen rust, midweekse gezelligheid op Soesterhoogt en a.s. Zondag naar de Ardennen. Heerlijk !!!!
Ik reed gsisteren met de fiets waarmee ik Zondag naar de Raid de Hautes Fagnes ga. Na de Swiss Bike Masters van Juli vorig jaar letterlijk niet meer aangeraakt. In Nederland normaal altijd op de starre 29" singlespeed en nu op de fully met de kleine wieltjes want ik wilde toch wel even testen of alles in orde was. Ondanks alle vering duurtje het toch drie rondjes voordat ik me in die mooie afdaling durfde te storten..vreemd, met de ongeveerde singlespeed deed ik die blind. Bochtentechniek was ook totaal fout met 26". Nobby Nick achter, absoluut nodig in de ardennen, was ook al geen briljante keuze voor Soesterhoogt, ik stond gewoon stil op het zand. Maar goed, hersenen zijn weer op 26" geprogrammeerd, dus de oefening van gisteravond was succesvol.
Het leven is wel briljant deze maand. Zondag Bergrace, paar dagen rust, midweekse gezelligheid op Soesterhoogt en a.s. Zondag naar de Ardennen. Heerlijk !!!!
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Schoonmaken? Vanavond...
Ik had niet het idee dat het erge plakmodder was, dus het zal wel meevallen.
Erg tof parcours gisteren. Het was erg goed voor je techniek! Niet alleen de typisch Nederlandse "kronkel jezelf rond boompjes"-techniek, maar ook afdalingen waar je wel effe moest opletten. De ondergrond was af en toe ook wel interessant, o.a. het pad langs de weg, met een aantal glibberige bochten er in en het gras bij de doorkomst en net daarna.
Mijn favoriete stukje: Vals plat over de heide naar beneden, daarna een drop waarbij je zo'n beetje in de landing de bocht naar links het brede zandpad op moest inzetten

Erg tof parcours gisteren. Het was erg goed voor je techniek! Niet alleen de typisch Nederlandse "kronkel jezelf rond boompjes"-techniek, maar ook afdalingen waar je wel effe moest opletten. De ondergrond was af en toe ook wel interessant, o.a. het pad langs de weg, met een aantal glibberige bochten er in en het gras bij de doorkomst en net daarna.
Mijn favoriete stukje: Vals plat over de heide naar beneden, daarna een drop waarbij je zo'n beetje in de landing de bocht naar links het brede zandpad op moest inzetten

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Jep, ben er weer bij. In en uit fietsen vanaf mij? Ik vertrek om half zeven.
JJ
JJ