8 Juni ==> Klarenbeek
Moderator:Beheerders
Stof de fiets maar weer af, lijsie
1.
2.
3.
...
99. Patrick
1.
2.
3.
...
99. Patrick
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ben er ook weer bij!
0. lc4 - zonder fiets, maar met camera -
1. JJ
2.
3.
26. TBB
...
99. Patrick
JJ
0. lc4 - zonder fiets, maar met camera -
1. JJ
2.
3.
26. TBB
...
99. Patrick
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Je doet dus niet meeDeKerf's schreef:DeKerf's (startnummer nog te bepalen door organisatie, nope.. geen SS this time)

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dat weet je nooit. kom op tijd, we verzamelen bij de DP tent en dan zien we wel weer wat het wordt en wat mag van de heer Burgersdijk.
Het wordt in ieder geval lekker weer (wederom) dus een lekker dagje fietsen!
JJ
Het wordt in ieder geval lekker weer (wederom) dus een lekker dagje fietsen!
JJ
Een selectie uit de foto's van vandaag vind U hier. Heb waarschijnlijk wel één of twee iemanden gemist, maar kan nu eenmaal niet alle soorten shirtjes, helmen en/of startnummers onthouden. Volgende keer beter, of een Singlespeed Holland shirt aantrekken natuurlijk...
Tot ziens in Apeldoorn!
Tot ziens in Apeldoorn!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Super fotoos wederom, bedankt!!

Geslaagde make-over Jeroen, Darren zal trots op je zijn, zelfs de kleur is goed

Italian style!!

No worries, over twee weken rijdt ze gewoon weer singlespeed..

Eat my dust..

Nu maar hopen dat ze hem vinden!
Heerlijke dag!
JJ

Geslaagde make-over Jeroen, Darren zal trots op je zijn, zelfs de kleur is goed

Italian style!!

No worries, over twee weken rijdt ze gewoon weer singlespeed..

Eat my dust..

Nu maar hopen dat ze hem vinden!
Heerlijke dag!
JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Krijgen die pipoos nou extra punten voor een mandje en een rokje? Het moet niet gekker worden 
Goed bezig Bram, fijn om te weten dat er nog iemand oplet bij het uitslagen bord...
Op naar nummer 3 (maar eerst een NK!!!!)
JJ

Goed bezig Bram, fijn om te weten dat er nog iemand oplet bij het uitslagen bord...
Op naar nummer 3 (maar eerst een NK!!!!)
JJ
Mooie foto's weeral!lc4 schreef:Een selectie uit de foto's van vandaag vind U hier.
Het was me het dagje wel! Wát een weer... briljant gewoon. Op de open klimmen op het gravel voelde het wel alsof je in een magnetron stapte...
Nu maar eens geprobeerd mét versnellingen, die dingen zijn immers niet voor niets uitgevonden. Conclusie; zonder versnellingen vond ik het al een klotig rondje... mét is het niet minder... wat reed ik als een natte dweil. Volgende keer beter.

Sfeer was goed, publiek en rijders waren goed, weer was goed. Mooi weekend.
Dat zou kunnen... Als je nu eens geen natte dweil was! Zo een beetje posen op het eerst blad van de nieuwe O2bikers...DeKerf's schreef: wat reed ik als een natte dweil. Volgende keer beter.![]()
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
He zeg, ZO oud ben ik nu ook nog niet...Steelboy schreef:Potver...! Kukkel ik zo van plaats 3 naar 9
Ondanks kramp en vervolgens een doorstootlekje toch fijn gereden voor en achter Mateis, die blijkbaar ook aan een 2e jeugd bezig is

't Was met 32-15 trouwens wel een tikkie stoempen voor mij. Maar een leuke ervaring, zal eens zorgen dat ik er vaker bij ben (ws. volgend jaar).
Bedankt BramJJ schreef:Krijgen die pipoos nou extra punten voor een mandje en een rokje? Het moet niet gekker worden

Wat hebben we geboft met het weer, ik ben lekker bijgekleurd.
Sfeer was goed, leuke mensen en een hoop nieuwe gezichten

Punten voor stijl

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Voor mij was het de vuurdoop... eerste keer meedoen aan een wedstrijd!
Wat een helse rit man! Ben 26e van de 28 geworden. Stelletje fanatiekelingen die dames.
Dacht dat er zo ongeveer alles mis is gegaan onderweg wat te bedenken was. Geen lekke band, das weer een voordeel. Ketting lag eraf, remmen blokkeerden, van de fiets gevallen, verkeerd gereden en soort hyperventilatie meegemaakt voor het eerst in mijn leven. Beetje bont en blauw.
En wat een klim!! Heuveltje op en heuveltje af in Arnhem. En die trap... Voor het eerst van zo'n ding afgegaan. Ik wacht de foto's af waarin te zien is dat ik doodsangsten uitsta Hihi!
Maar wat een ervaring!!
Gefinisht en al valt alle spanning van je af en geniet je enorm na van het geheel. Biertje erin en lekker rozig worden.
Heb heerlijk geslapen vannacht! 

Wat een helse rit man! Ben 26e van de 28 geworden. Stelletje fanatiekelingen die dames.

En wat een klim!! Heuveltje op en heuveltje af in Arnhem. En die trap... Voor het eerst van zo'n ding afgegaan. Ik wacht de foto's af waarin te zien is dat ik doodsangsten uitsta Hihi!

Maar wat een ervaring!!

Lazy Sunday afternoon
I've got no mind to worry
I close my eyes and drift away
I've got no mind to worry
I close my eyes and drift away
Ik heb nog wat foto's van de 75min en een paar van de 105.
http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20080608.html

http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20080608.html

Met die bril op viel het niet zo op hoornien schreef:Ik wacht de foto's af waarin te zien is dat ik doodsangsten uitsta Hihi!![]()

-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
HAHAHAHAHAHAHASteelboy schreef:Als Jayron volgende keer gewoon een kortere stuurpen en riserbar monteert, kan ie het stuur wel vasthouden!
Mooie fotoos weer Erik, deze vind ik wel typisch voor dat klimmetje (waar ik dit jaar geen een keer tegen op ben gereden..)

Zie die Tuig moeite hebben die Cyclocrosser bij te houden..

Typisch jaap, gewon blijven trappen..

Ik op de trap tegen dit mannetje: "kut he dat lopen"
Hij: "Wat zeg je?"
Ik: "Rot he die trap"
Hij: "uhhh, ja zeker"
Sorry moeder!

Mooie fiets:

JJ