NK Mountainbike Margraten
Moderator:Beheerders
Is er eigenlijk nog iemand naar het NK gegaan in Margraten of leeft dat niet bij DP? Ik heb Steelboy in ieder geval wel zien langs rijden.
Heb meegedaan op de Singlespeed was best wel afzien en heb een paar klimmen moeten lopen, was leuk om een keer mee te doen.
Heb meegedaan op de Singlespeed was best wel afzien en heb een paar klimmen moeten lopen, was leuk om een keer mee te doen.
Re: NK Mountainbike Margraten
dader schreef:Is er eigenlijk nog iemand naar het NK gegaan in Margraten of leeft dat niet bij DP? Ik heb Steelboy in ieder geval wel zien langs rijden.
Ben net terug van 'ff' een dagje op en neer. Zag op de NOS net een verslag van ong. 10-15min. Parcours was niet onaardig...
Klara heeft bij de dames gereden, haar verhaal volgt snel op het Team Weblog.
'Hubert ! schreef:@Dader,
Leuk dat je meedeed!
Hoe ging het?
Ik heb het (vorig jaar) een aantal keer gedaan, met de SS bij de funklasse. Veel reacties altijd. Erg leuk!
Margraten is een leuk parcours, ik had er best willen zijn, maar zo'n eind om er te komen .......
Ja was erg leuk om mee te doen, het parcour zag er vrij saai uit maar dat was het niet, veel steile klimmetjes waar ik alleen lopend op kwam

Heb je idd zien rijden, die langere steile klim liep je wel heel erg nonchalant naar boven met de fiets op de schoudersdader schreef:'Hubert ! schreef:@Dader,
Leuk dat je meedeed!
Hoe ging het?
Ik heb het (vorig jaar) een aantal keer gedaan, met de SS bij de funklasse. Veel reacties altijd. Erg leuk!
Margraten is een leuk parcours, ik had er best willen zijn, maar zo'n eind om er te komen .......
Ja was erg leuk om mee te doen, het parcour zag er vrij saai uit maar dat was het niet, veel steile klimmetjes waar ik alleen lopend op kwam

Ik heb vorig jaar meegedaan met de Elite renners. Toen reed Groenedaal ook mee, nog net niet op z'n veldrit fiets. Zitten ze in Limburg, krijgen ze het nog voor elkaar om een veldrit rondje uit te zetten.
Dit jaar was anders, heb ik van horen zeggen, maar niet echt boeiend veranderd. Ze mogen eens leren bij de zuiderburen, die gaan daadwerkelijk een bos in..
mzzl
Gène
Dit jaar was anders, heb ik van horen zeggen, maar niet echt boeiend veranderd. Ze mogen eens leren bij de zuiderburen, die gaan daadwerkelijk een bos in..
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!