NK Mountainbike Margraten

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dader
NK Mountainbike Margraten

Bericht door dader » zo jul 22, 2007 5:53 pm

Is er eigenlijk nog iemand naar het NK gegaan in Margraten of leeft dat niet bij DP? Ik heb Steelboy in ieder geval wel zien langs rijden.
Heb meegedaan op de Singlespeed was best wel afzien en heb een paar klimmen moeten lopen, was leuk om een keer mee te doen.

DeKerfs

Re: NK Mountainbike Margraten

Bericht door DeKerfs » zo jul 22, 2007 6:17 pm

dader schreef:Is er eigenlijk nog iemand naar het NK gegaan in Margraten of leeft dat niet bij DP? Ik heb Steelboy in ieder geval wel zien langs rijden.
Heb meegedaan op de Singlespeed was best wel afzien en heb een paar klimmen moeten lopen, was leuk om een keer mee te doen.

Ben net terug van 'ff' een dagje op en neer. Zag op de NOS net een verslag van ong. 10-15min. Parcours was niet onaardig...

Klara heeft bij de dames gereden, haar verhaal volgt snel op het Team Weblog.

Hubert !

Bericht door Hubert ! » ma jul 23, 2007 3:33 pm

@Dader,

Leuk dat je meedeed!

Hoe ging het?

Ik heb het (vorig jaar) een aantal keer gedaan, met de SS bij de funklasse. Veel reacties altijd. Erg leuk!

Margraten is een leuk parcours, ik had er best willen zijn, maar zo'n eind om er te komen .......

lc4

Bericht door lc4 » ma jul 23, 2007 7:32 pm

Een korte impressie...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dader

Bericht door dader » di jul 24, 2007 7:39 am

Hubert ! schreef:@Dader,

Leuk dat je meedeed!

Hoe ging het?

Ik heb het (vorig jaar) een aantal keer gedaan, met de SS bij de funklasse. Veel reacties altijd. Erg leuk!

Margraten is een leuk parcours, ik had er best willen zijn, maar zo'n eind om er te komen .......
'

Ja was erg leuk om mee te doen, het parcour zag er vrij saai uit maar dat was het niet, veel steile klimmetjes waar ik alleen lopend op kwam :-)

Afbeelding

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di jul 24, 2007 7:45 am

dader schreef:het parcour zag er vrij saai uit maar dat was het niet,
Absoluut niet idd, ik vond het een ERG mooi en leuk om te rijden rondje!

Erikje

Bericht door Erikje » di jul 24, 2007 8:36 am

dader schreef: Ja was erg leuk om mee te doen, het parcour zag er vrij saai uit maar dat was het niet, veel steile klimmetjes waar ik alleen lopend op kwam :-)

Afbeelding
Daar hebben ze toch crossloop wedstrijden voor, je zou eens kunnen overwegen wat kleinere wielen icm wat meer verzetjes te gebruiken 8)

Erikje

menno916

Bericht door menno916 » di jul 24, 2007 8:52 am

dader schreef:
Hubert ! schreef:@Dader,

Leuk dat je meedeed!

Hoe ging het?

'

Ja was erg leuk om mee te doen, het parcour zag er vrij saai uit maar dat was het niet, veel steile klimmetjes waar ik alleen lopend op kwam :-)

Afbeelding
Heb je idd zien rijden, die langere steile klim liep je wel heel erg nonchalant naar boven met de fiets op de schouders :-)

Gène

Bericht door Gène » di jul 24, 2007 11:15 pm

Ik heb vorig jaar meegedaan met de Elite renners. Toen reed Groenedaal ook mee, nog net niet op z'n veldrit fiets. Zitten ze in Limburg, krijgen ze het nog voor elkaar om een veldrit rondje uit te zetten.

Dit jaar was anders, heb ik van horen zeggen, maar niet echt boeiend veranderd. Ze mogen eens leren bij de zuiderburen, die gaan daadwerkelijk een bos in..

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Plaats reactie