NSK Oosterbeek 24-06-2007

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Muppet
NSK Oosterbeek 24-06-2007

Bericht door Muppet » wo apr 25, 2007 3:51 pm

Afbeelding
NSK Mountainbike verhuist van Arnhem naar Oosterbeek

NIJMEGEN - De Nijmeegse Studenten Mountainbike Vereniging (NSMV) Velocidad organiseert op 24 juni 2007 een Nederlands Studenten Kampioenschap (NSK) mountainbike cross country te Oosterbeek.

De Wageningse studenten sportraad Thymos heeft jarenlang zeer succesvol het NSK in samenwerking met stichting Bergrace georganiseerd, maar heeft dit jaar besloten om het stokje over te geven. De grootste studenten mountainbike vereniging van Nederland NSMV Velocidad vindt het een eer om de organisatie op zich te mogen nemen. Hiervoor wordt samengewerkt met stichting Bergrace onder auspiciën van Studentensport Nederland.

Het NSK zal net zoals voorgaande jaren verreden worden over 75 minuten voor zowel heren als dames met of zonder licentie. Dit jaar zal voor het eerst gebruik gemaakt worden van professionele tijdsregistratie op het schitterende parcours dat ligt op Landgoed Mariëndaal in Oosterbeek.

Dus....studenten-mountainbikers... zin in een uitdaging...? Houdt dan op zondag 24 juni in ieder geval vast vrij in je agenda voor het stoerste NSK van Nederland! Schrijf je dus vanaf eind april in via de website van stichting Bergrace. Voor meer informatie surf je naar www.bergrace.nl of naar www.velocidad.nl.
Heugelijke informatie die ik jullie niet wil onthouden. De inschrijving gaat binnenkort open.

partyboj

Bericht door partyboj » di mei 22, 2007 11:43 am

Heb me ingeschreven...
Niet dat ik denk enige kans te maken, maar ja er moet ook veldvulling zijn he! :lol:

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di mei 22, 2007 12:14 pm

Twijfel --> SS wedstrijd of dit...

hmmm, nog even kijken dus.
Ich Heisse Super Fantastisch!

wictor

Bericht door wictor » di mei 22, 2007 8:46 pm

Tja... Als we onder de SS'ers ook nog een NSK houden! :D (Met dezelfde regels...anders kan ik als net afgestudeerde niet mee doen...)

Muppet

Bericht door Muppet » wo mei 23, 2007 1:58 pm

Wie weet volgende keer :D

partyboj

Bericht door partyboj » zo jun 24, 2007 7:21 pm

Voordat ik afreisde naar Oosterbeek, dacht ik ach bergrace dat zal wel een beetje meevallen met die bergen...
Nou ik heb aardig afgezien vandaag! :lol:
Een beetje jammer dat ik niet net iets harder fietste zodat ik 4 ronden kon rijden!
Misschien toch wat regelmatiger trainen :angelnot:
Samengevat: lekker gereden, goed georganiseerd, leuke dag!

Plaats reactie