Cloxxki schreef:
Nog andere DP"ers die hun uitslag en ervarningen durven delen?
Zeker wel,
Voor ons noordelingen de eerste keer. Zaterdag vanuit Assen richting bladel gereden, daar "s avond"s na het eten nog het parcours verkent, daar sliepen we praktisch naast.
in een super mooie trekkershut overnacht (zat zelfs stromend water in

. Volgende ochtend inpakken/wegwezen (1km gereden en we mochten weer parkeren) Daar even rondgekeken, hoe het wisselen nou precies in zijn werk ging.
Ik vond de wedstrijd ontzettend goed geregeld, alleen het lusje achter de blokhut had wel de eerste ronde uit het parcours gehaald mogen worden. Verzorging was prima op orde. Voor de volgende keer de wisselzone wat ruimer op zetten en het is perfect.
Het parcours was vlak. Zoals we het in het noorden gewend zijn, prima dus, voor een wedstrijd als deze goed geschikt. Al mag er wel wat meer bospaden/singletrack in. Iets te veel fietspaden...
Ook kon je de door de organisatie geplaatste hindernissen perfect gebruiken om weg te rijden bij iemand. Parcours was qua lengte precies lang genoeg.
De wedstrijd opzet was voor ons helemaal nieuw. Dus het was afwachten hoe de wissels zouden gaan en of het wachten je op zou breken. Dat bleek allemaal goed te verlopen. En we hebben uiteindelijk een hele constante wedstrijd kunnen rijden, na de eerste ronde welke Legion verreden heeft zijn we in blokken van 2 rondes gaan rijden, iets wat in de praktijk goed beviel. Na 3.57u toen ik mijn laatste blok reed, mocht Legion nog een rondje wat hij niet meer had verwacht..
Uiteindelijk 69/150 geworden, gestart 133e. Voor een eerste keer, waren wij tevreden.
Rinse Appelstroop