Re:NK Zoetermeer 7/8 augustus

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Exar
NK Zoetermeer 7/8 augustus

Bericht door Exar » vr aug 06, 2004 2:22 pm

Omdat het niet alleen voor singlespeeders is: zijn er nog DP-ers die mee doen met het NK in Zoetermeer? Ik mag (moet, eigenlijk) 9:30 starten, morgenochtend veeltevroeg, dus ik ben al de hele week aan het oefenen met uberhaupt wakker zijn voor die tijd. Morgen dan maar kijken of het wat op zal leveren...

Goed, wie doen er mee?

Amateurs:
-Exar
-De Dirty Hill Peepz

Fun:
SSteelboy
ChriSS
JJSS (daar kan ik weinig anders van maken)
DekerfSS ?

Rob G

Bericht door Rob G » za aug 07, 2004 9:10 am

Ik ga ook maar weer eens kijken daar wat ik ervan kan bakken...

Exar

Bericht door Exar » za aug 07, 2004 4:06 pm

Goed, 2 verhalen:

Verhaal 1:

Vrij goede start (vanaf positie 36 doordat ik geen punten had gehaald in Groesbeek), ik kwam na 2 km (na de "kleine heuvel") door als 17e, een ronde later op datzelfde punt als 7e, in het wiel van de nummer 6, terwijl we hard op weg waren de nummer 5 in te lopen. Tot zo ver verhaal 1.

Verhaal 2:

Stel je voor, je rijdt 7e in een veld van 100+ deelnemers op een NK, dan wil je natuurlijk gewoon heel blijven! Helaas... bij het Uitkijkpunt constateerde ik dat ik een lekke band had... superklote, natuurlijk omdat het een NK is, omdat het zo goed ging en omdat er voorlopig geen wedstrijden zijn om van mijn grootse vorm gebruik te maken.

Plaats reactie