strandraces
Moderator:Beheerders
-
weet iemand of er in de winter nog wat strandraces zijn of waar ik dat kan vinden?
Rob
Rob
-
Re:strandraces
10 januari Egmond. (http://www.egmondpieregmond.nl/)
Toch wel jammer dat de Veronica MX strandraces er niet meer zijn... of de truckraces...
Kan er nou niets meer in Nederland of begin ik oud te worden en was vroeger alles leuker?
Kan er nou niets meer in Nederland of begin ik oud te worden en was vroeger alles leuker?
iderdaad de veronica beachraces kicked Azsss.
Erik Geboers tegen 170 km/h over het strand, met het achterwiel slingerend als een bosaap op Coke.
Erik Geboers tegen 170 km/h over het strand, met het achterwiel slingerend als een bosaap op Coke.
Heel de fucking boulevard vol met publiek en dan een paar mensen die het zo nodig vinden om daar te gaan wonen het verzieken voor die ontzettende menigste?? Dat noemen ze nou democratie??
-
Ik ben van de partij, gaan nog meer mensen deze rijden

Killer Bee XC schreef:
Ik ben van de partij, gaan nog meer mensen deze rijden![]()
Ik neem aan dat je EPE bedoeld,
die ga ik rijden mits het weer OK is, ik kijk het aan en beslis op 9 januari. Met ZW 6/7, regen en een temperatuur van net boven nul begin ik er niet aan.
het moet wel een geintje blijven
dusssss©
-
Ja, daar zit wat in , ik heb me ook nog niet ingeschreven. Dat doe ik op 10 jan. Dan starten we waarschijnlijk in het zelfde startvak D. Ik ben benieuwd het is vast onwijze druk daar.