Bart Brentjens Challenge Zondag 14 Oktober 2007

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dader
Bart Brentjens Challenge Zondag 14 Oktober 2007

Bericht door dader » di jul 24, 2007 7:32 am

Wie gaat er heen, ik ga weer voor de 100 kilometer.

www.bartbrentjenschallenge.com

lazylad
Contacteer:

Bericht door lazylad » za jul 28, 2007 8:01 am

Is het een beetje technisch? Of alleen landwegen op en af?
Is er iets bekend van percentages verhard, onverhard, singletrail, draagpassages en aantal hoogtemeters e.d.?
Op de site zelf vind ik weinig info.
  • Specialzed Stumpjumper
  • Commencal VIP Nuts2
  • Rocky Mountain Element signature
  • Scott Cr1
  • Scott cross team

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » ma okt 15, 2007 9:46 am

Ik vond het knap waardeloos!
Voor het geld dat voor de BBC word gevraagd om mee te mogen doen was het i.m.o. gewoon bar en boos geregeld.Wij reden met de laatste
(naar schatting)500 man weg(10:42h)en die werden dus in EEN KEER ALLEMAAL TEGELIJK losgelaten.....Het gevolg....daar is naar te raden!!!!
Bij de eerste klim gewoon een uur staan aanschuiven
En verder onderweg ook een hoop keuvelende setjes die gewoon eens mee willen rijden met''den Bart''Wandelend bergop zij aan zij.Daar komt nog bij dat de splitsing te laat kwam en bij een beetje boomstam die gewoon te rijden is wordt en masse afgestapt,wat weer een file van een minuut of 10 veroorzaakt!!!Die koe op het pad,o.k daar doe je niets aan,maar verder mag de organisatie zich wat mij betreft wel eens achter de oren krabben.
In het buitenland wordt met 6000 man een tocht verreden zonder ook maar èèn opstopping.En je maakt me niet wijs dat daar geen recreanten meedoen die er regelmatig vanaf moeten,dus waarom gaat het daar wel en hier niet???Ook na de finish sta je nog gewoon een kleine 40 minuten te wachten om je chip en nummerplaat in te leveren.Niet erg met dit weer,maar bij regen en 8 graden een ander verhaal......
Wij gaan weer gewoon de kleine goedkope goed geregelde tochten in de Ardennen doen.Jammer van zo'n evenement,je zou toch zeggen dat na drie keer men onderhand wel weet hoe het werkt.En ze weten toch vantevoren hoeveel man erop afkomen?
Derde en laatste keer,op zekers!!!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Exar

Bericht door Exar » di okt 16, 2007 7:02 pm

Voor de licentiehouders was het allemaal een stuk beter - ik kan me in ieder geval niet verschuilen achter opstoppingen. Wat ik wel opmerkelijk vond: de wandelaars. Hoeveel duizend waren dat er wel niet? Is dat iedere zondag zo?

Misschien dat ik morgen wel een wedstrijdverhaaltje er uit gooi.

Sven

Bericht door Sven » di okt 16, 2007 7:47 pm

Exar schreef: Hoeveel duizend waren dat er wel niet? Is dat iedere zondag zo?
Nope.
Viel me zondag ook al op, idioot veel wandelaars, was continu bezig met gedag te zeggen.

Plaats reactie