Bergschenhoek 9 mei
Moderator:Beheerders
Komen er nog mensen kapotgaan in Bergschenhoek? Ik mag (<-jaja) met de beloften mee doen, dus 105 minuten lang proberen rob_the_biker achter me te houden...
Re:Bergschenhoek 9 mei
ik ga ook kapot maar dat komt omdat we op zaterdag gaan uitzetten en op zondag de hele dag in de weer en dan weer afbreken zodat jullie kunnen rijden
Ik ga ook kapot waarschijnlijk omdat ik het hele weekend bruut op de quad ga rippen.
Voor de Yeti is t denk ik te nat dussss...
Voor de Yeti is t denk ik te nat dussss...
B100 schreef:
Ik ga ook kapot waarschijnlijk omdat ik het hele weekend bruut op de quad ga rippen.
Ooojooo als Ollie dit hoort, krijgen we ook nog een quadrace!!
Ik ga sowieso altijd al kapot, dus morgen ook
( fun dames)
( fun dames)
Mensen die er niet waren vandaag hebben best behoorlijk wat gemist!
de uitslagen staan op www.dirtyhill.nl, 1 plaatsje voor Rob uiteindelijk... 9 espoirs achter me gehouden, 11 amateurs, 10 uitvallers
de uitslagen staan op www.dirtyhill.nl, 1 plaatsje voor Rob uiteindelijk... 9 espoirs achter me gehouden, 11 amateurs, 10 uitvallers

Was idd weer een mooi dagje. Leuk parcours met drop offf, die prima te doen was. Zelf 25ste geworden bij de fun.
Nog wat foto"s, vooral van de Amateurs: http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20040509.html
Nog wat foto"s, vooral van de Amateurs: http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20040509.html
Mooie foto"s en het weer was echt top!
Mooi parcours ook!
Mooi parcours ook!
Heb ollies quad gezien en daar wil ik niet tegen reesen
Daar is de OV-quad te traag voor (al denkt snorro daar anders over)
Daar is de OV-quad te traag voor (al denkt snorro daar anders over)
Eej exar,
En het is je nog gelukt ook om mij achter je te houden...
Ik had een bar slechte race daar zeg, niet meer normaal. Ik had zaterdag de hele dag in de auto gezeten van zuid-frankrijk naar huus terug. Trainingsweek aan de cote d"azur gehad. Goed ik weet dat het niet het meest ideale scenario is zo kort voor een NK, maar ik kon die week toch echt niet laten schieten!!
Het begon naarmate de race verliep trouwens wel steeds beter te draaien.
Latex
Ik had een bar slechte race daar zeg, niet meer normaal. Ik had zaterdag de hele dag in de auto gezeten van zuid-frankrijk naar huus terug. Trainingsweek aan de cote d"azur gehad. Goed ik weet dat het niet het meest ideale scenario is zo kort voor een NK, maar ik kon die week toch echt niet laten schieten!!
Latex
Rob G schreef:
Eej exar,
Latex
Net aan......
Net aan is ook aan ;D