Merhaeghe kampieon.
Moderator:Beheerders
Oke, de hollanders lukte het nioet, alhoewel Peeters ook goed gaat (4de nu), maar chappoo voor de Belgen
Merheaehge is kampien geweorden in Lugano en het lijkt erop dat Paulussen 3de wordt.
Hij heeft het verdient na al die jaren.
grtz
Maarten
Merheaehge is kampien geweorden in Lugano en het lijkt erop dat Paulussen 3de wordt.
Hij heeft het verdient na al die jaren.
grtz
Maarten
Re:Merhaeghe kampieon.
p.s. heyrshedael (of hoe je het dan ook schrijft) is 2de
Peeters toch 5de
Brentjens 9de
2 man naar Athene?
Brentjens 9de
2 man naar Athene?
-
- Contacteer:
Kvond het een mooie wedstrijd! Ook goed in beeld gebracht vond ik! Beetje jammer dat geen nederlander op t podium staat maar ach! 
Ps, kampieon kampien..K-A-M-P-I-O-E-N :-*

Ps, kampieon kampien..K-A-M-P-I-O-E-N :-*
Mwa. Ik heb es gekeken, maar het is zo wazig he. De spanning straalt er niet echt vanaf, terwijl je zelf fietst, juist wel steedsspanning beleeft....
Beetje jammer.... belgisch feestje...
Beetje jammer.... belgisch feestje...
Ik ben wel blij dat FILIP nu eindelijk een heeft gewonnen want hij zat er steeds net naast
Volgens goede bronnen, en te zien op tv was het dit jaar wel nog eens een echt XC parkoer. Goed zwaar en technisch, niet voor de racejanetten.
Grtz
Tbx
Grtz
Tbx
racejanetten....

Ge weet wat ik bedoel hé, plons.
Het merendeel van de xc wedstrijden is echt een grap. Ideaal voor de koersmannen....
Grtz
Tbx
Het merendeel van de xc wedstrijden is echt een grap. Ideaal voor de koersmannen....
Grtz
Tbx
Tbx schreef:
Volgens goede bronnen, en te zien op tv was het dit jaar wel nog eens een echt XC parkoer. Goed zwaar en technisch, niet voor de racejanetten.
Grtz
Tbx
Ik zeg u; een van de zwaardere parcoursen die in de afgelopen jaren door de UCI als racebaan gebruikt zijn...
Fok, wat waren er veel stenen/rotsen.. en fok wat waren ze scherp... auw.
Meirhaeghe heeft het verdorie serieus verdiend! En het parcours zag er sjiek uit! Go Popeye!
Over Filipke gesproken...
STEM OP FILIP VOOR SPORTMAN VAN HET JAAR!!!!!!!!!!
>>>sport2003.belgacom.be
Doen!
STEM OP FILIP VOOR SPORTMAN VAN HET JAAR!!!!!!!!!!
>>>sport2003.belgacom.be
Doen!
Ben Nederlander en absoluut geen XC-er... maar ben toch zwaar foor Filip!!
Die gast rocks!
Die gast rocks!
Zou eens graag eens weten wat jullie, Nederlanders, zo fantastich vinden aan Filip... ???
Hij is idd een zalige kerel. Ik ben er een absolute fan van, eerlijk gezegd vooral omdat hij al Belg is. Ik heb hem nu (beetje) leren kennen op de wedstrijden, toffe typ!
Hij is idd een zalige kerel. Ik ben er een absolute fan van, eerlijk gezegd vooral omdat hij al Belg is. Ik heb hem nu (beetje) leren kennen op de wedstrijden, toffe typ!

Zit hem voornamelijk in zijn zeer relaxte absoluut niet arrogante houding.
Deze man is vriendelijk, goed met zijn sport bezig, heeft goede humor enz.
Iets wat we van onze "XC sterren" niet echt kunnen zeggen....dat is bij mij de reden.
Deze man is vriendelijk, goed met zijn sport bezig, heeft goede humor enz.
Iets wat we van onze "XC sterren" niet echt kunnen zeggen....dat is bij mij de reden.
-
Filip M heeft vroeger nog trial en wereldbeker wedstrijden DH gereden.
Het parcouers in Lugano was beestig. Uit goed bron week ik dat ene zeker Mark van Genk er het grootste XTR tandwiel van zijn Ruckus gefuckt heeft....
Afdalen met de Ruckus met een pootje uitgeklikt....
Maar ja hier zitten er ongetwijfeld die het toch weer beter kunnen( =/ weten)....
Het parcouers in Lugano was beestig. Uit goed bron week ik dat ene zeker Mark van Genk er het grootste XTR tandwiel van zijn Ruckus gefuckt heeft....
Afdalen met de Ruckus met een pootje uitgeklikt....
Maar ja hier zitten er ongetwijfeld die het toch weer beter kunnen( =/ weten)....
Ik ben er ook een toffe mens tegen gekomen DK uit NL (ik noem geen namen) die met tranen in de ogen naar zijn extreem mooie frame stond te kijken dat hij net mooi met de achterbrug over een steen had geschuurd met de nodige lakschade tot gevolg. En ja het was een beestig parcours! Als ze zo nog komen hoera.
greetz
bettes
greetz
bettes
het parkoer rulende en popye is the worldchamp !