Routes Landgraaf
Moderator:Beheerders
-
Wie weet er routes in Landgraaf? Wil van huis vertrekken en weer thuis eindigen. Dus niet eerst een autorit en dan pas fietsen.
Gewoon van huis vertrekken over asfalt , wat klimmetjes hier en daar stuk bospad, dan wel zandweg etc. Dat soort werk bedoel ik.
Ik ben daar pas komen wonen.
Gewoon van huis vertrekken over asfalt , wat klimmetjes hier en daar stuk bospad, dan wel zandweg etc. Dat soort werk bedoel ik.
Ik ben daar pas komen wonen.
Re:Routes Landgraaf
In landgraaf ligt de mooiste route van heel NL!
Maar damn hoe kan ik je vertellen waar die begint.... ???
Katze waar zit je? Help deze man ff :P.
Als je katze hier ergens op het forum vind ask hem die kan het je goed uitleggen!
Maar damn hoe kan ik je vertellen waar die begint.... ???
Katze waar zit je? Help deze man ff :P.
Als je katze hier ergens op het forum vind ask hem die kan het je goed uitleggen!
Idd de mooiste route in Holland. Tip; spot iemand met een atb in Landgraaf, elke atb"er daar kan je die route tonen.
Hoi Clamdigger, je hebt mail , thx TuupJ. 
www.mtbclub-discovery.com of info op info@mtbclub-discovery.com zij zullen je alles kunnen vertellen hierover.

www.mtbclub-discovery.com of info op info@mtbclub-discovery.com zij zullen je alles kunnen vertellen hierover.
Bij snowworld heb ik mtb bordjes gezien toen ik naar pinkpop ging. Parallel aan de piste. Je krijgt dan een behoorlijk lange klim naar boven en daar zag ik al die mensen kijken naar pinkpop.

B.L.Racing schreef:
Bij snowworld heb ik mtb bordjes gezien toen ik naar pinkpop ging. Parallel aan de piste. Je krijgt dan een behoorlijk lange klim naar boven en daar zag ik al die mensen kijken naar pinkpop.![]()
En dan.......................een van de mooiste afdalingen van Nederland.
Kan iemand mij vertellen hoe lang deze route is? Op de een of andere manier kan ik niet meer op www.mtbroutes.nl