Posbank route aangepast
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
he he, het duurde even maar gelukkig is het stuk dat IMO ogen veel overlast (en gevaar) aan wandelaars gaf er uit gehaald.
Het gaat om het geasfalteerde stuk bij de schaapskooi ter hoogte van Rheden, waar je voor heen met een dikke 40/50 km/u naar beneden kwam is er nu een off road stuk ter beschikking gesteld voor de MTBers met zelfs een klein klimmetje.
Super!
Het gaat om het geasfalteerde stuk bij de schaapskooi ter hoogte van Rheden, waar je voor heen met een dikke 40/50 km/u naar beneden kwam is er nu een off road stuk ter beschikking gesteld voor de MTBers met zelfs een klein klimmetje.
Super!
Ich Heisse Super Fantastisch!
Re: Posbank route aangepast
Ik heb gisterenochtend het rondje nog geredenXircuit schreef:he he, het duurde even maar gelukkig is het stuk dat IMO ogen veel overlast (en gevaar) aan wandelaars gaf er uit gehaald.
Super!

Rijdt zelf het rondje vrijwel altijd tegen de klok in!
... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
Hij is idd. verandert. I.p.v. langs de schaapskooi naar beneden,
nu bovenaan naar rechts(route tegen de klok in!). Is wel een leuk klein lusje erbij en een paar honderd meter verhard pad er tussenuit. Zou er zelf weer straallangs zijn gereden, maar mijn bikemaatje zag gelukkig net op tijd het bord
.
nu bovenaan naar rechts(route tegen de klok in!). Is wel een leuk klein lusje erbij en een paar honderd meter verhard pad er tussenuit. Zou er zelf weer straallangs zijn gereden, maar mijn bikemaatje zag gelukkig net op tijd het bord

... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
Ik was zelf ook gewoon op de paaltjes aan het letten en niet op een bord 2 meter van de grondPerik schreef:Indd een echte verbetering! Wij reden er ook bijna voorbij, de bordjes "ATB route gewijzigd" hangen er ook pas als je al afgeslagen bent het nieuwe stuk in.

Re: Posbank route aangepast
Idd erg verstandig, maar ook wel een beetje jammer. Als je over het asfalt afdaald heb je direct na het wildrooster links naast een paal een leuke jump als je die met 40 aan het uur neemt. Maar met name op zondagen is dat nogal onverantwoord.Xircuit schreef:he he, het duurde even maar gelukkig is het stuk dat IMO ogen veel overlast (en gevaar) aan wandelaars gaf er uit gehaald.
Super!
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
- litespeed.ocoee.fs
heb er alweer een aantal weekjes niet gereden, maar is het weer het stukje zoals het een aantal jaren geleden was?
dus tegen de klok in gezien: bovenaan de klim op het asfalt rechtsaf richting rheden en dan naar een 300mtr linksaf afdalen, dan kom je precies achter de schaapskooi uit (bij het jumpje).
ach ik zie het ook wel.
dus tegen de klok in gezien: bovenaan de klim op het asfalt rechtsaf richting rheden en dan naar een 300mtr linksaf afdalen, dan kom je precies achter de schaapskooi uit (bij het jumpje).
ach ik zie het ook wel.