Vaste route Soest
Moderator:Beheerders
Ik was er donderdag dus maar had totaal geen last met wandelaars..
Nen er misschien 3 tegen gekomen of zo maar geen last van gehad!
Ff remmen vriendelijk knikken en nix aan de hand!
Gelukkig geen gezeik van je mag hier niet fietsen etc.....
grtz
Nen er misschien 3 tegen gekomen of zo maar geen last van gehad!
Ff remmen vriendelijk knikken en nix aan de hand!
Gelukkig geen gezeik van je mag hier niet fietsen etc.....
grtz
-
Re:Vaste route Soest
Heeft iemand een kaartje van deze route op internet gevonden? Zo ja, post dan ajb de url hieronder!
En nog ff voor de duidelijkheid: er zijn twee routes nieuw geopend daar. De ene kun je op mtb-routes.nl vinden onder Lage Vuursche en is een ronde van 10km, de ander staat onder Soest en is geen ronde maar een route in lijn die Soest en de ronde bij Lage Vuursche met elkaar verbindt.
-
karige kaartjes, daar kan ik uitgeprint op de bike helemaal niets mee.
De aanduiding op de paaltjes deugt niet, na twee kilometer was ik het spoor reeds bijster. Vooralsnog gaat niets boven de oude witrode paddestoel al is het ding schaars aan het worden.
De aanduiding op de paaltjes deugt niet, na twee kilometer was ik het spoor reeds bijster. Vooralsnog gaat niets boven de oude witrode paddestoel al is het ding schaars aan het worden.
Kan je de route niet volgen????
Welke van de 2 dan niet?
Die bij de drakenkuil (lage vuursche) is makkelijk te vinden en te berijden.
Die andere route bij soest is idd ff zoeken maar als je vraagt wat je wilt weten krijg je vast wel een antwoord.
Of gaat het juist om het verbindingsstuk?
Welke van de 2 dan niet?
Die bij de drakenkuil (lage vuursche) is makkelijk te vinden en te berijden.
Die andere route bij soest is idd ff zoeken maar als je vraagt wat je wilt weten krijg je vast wel een antwoord.
Of gaat het juist om het verbindingsstuk?
Smulbosbiker schreef:
karige kaartjes, daar kan ik uitgeprint op de bike helemaal niets mee.
Kijk hier eens http://home.student.uva.nl/thomas.schot ... Gideon.jpg
Deze kaart van Lage Vuursche (maar dan groter) is te verkrijgen bij de ANWB. De zwarte streep-lijn zou de route moeten zijn.
een duidelijkere kaart http://www.mbc-route.nl/Route/Route.aspx
algemene info http://www.helmop.tk/
Tommy
-
Zo, effe een oude koe uit de sloot vissen...
Vandaag rondje Soest EN rondje Lage Vuursche gedaan per TANDEM. Het eerste rondje gaf totaal geen problemen, het tweede was iets lastiger. Veel blubber vandaar dus de wielen gleden nogal eens weg de verkeerde kant op. Met een gewone MTB corrigeer je dan gewoon door het voorwiel op te trekken en al wheelyend de boel te omzeilen. Met een tandem gaat dat dus niet. Tenminste even een voorwieltje optrekken lukt niet. Zal ook nooit lukken. Maar het parcours is hierbij door Natasja en mij tandem goedgekeurd. We hebben de grootste lol gehad op de tracks. Alle knikjes en dropjes waren te doen, al moet je natuurlijk als voorste rijder wel tijdig aangeven dat ze er aan komen.
TBB
Vandaag rondje Soest EN rondje Lage Vuursche gedaan per TANDEM. Het eerste rondje gaf totaal geen problemen, het tweede was iets lastiger. Veel blubber vandaar dus de wielen gleden nogal eens weg de verkeerde kant op. Met een gewone MTB corrigeer je dan gewoon door het voorwiel op te trekken en al wheelyend de boel te omzeilen. Met een tandem gaat dat dus niet. Tenminste even een voorwieltje optrekken lukt niet. Zal ook nooit lukken. Maar het parcours is hierbij door Natasja en mij tandem goedgekeurd. We hebben de grootste lol gehad op de tracks. Alle knikjes en dropjes waren te doen, al moet je natuurlijk als voorste rijder wel tijdig aangeven dat ze er aan komen.
TBB