Re:ik zoek afdalingen met kuipbochten aan het einde

Alles over vaste routes in Nederland, België en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
huisvalk
ik zoek afdalingen met kuipbochten aan het einde

Bericht door huisvalk » di feb 15, 2005 11:13 pm

zoals het laatste deel van het parcours in Schoorl zeg maar

RR

Bericht door RR » do feb 17, 2005 4:27 pm

In de route over de Posbank zitten er in een enkele fdaling wat kuipbochtjes, maar zo mag je ze volgens mij niet noemen, zijn meer opstaande randjes van een cm of 20 ;D.

Misschien heb je hier wat aan en anders succes met zoeken 8)

tank24

Bericht door tank24 » do mar 03, 2005 12:36 pm

the eternal search
ik zoek een berg waarop ik gedropt wordt met een helikopter om vervolgens dikke poeder te rippen, vervolgens een mega vette treerun, dan op me fietsje te stappen en verder naar beneden te knallen om dan bij een wit strand uit te komen om te gaan duiken en surfen, en onderweg nog een beetje basketballen en dan zit mijn search erop:)

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » ma mar 14, 2005 8:34 pm

Halverwege de route van Schoorl zitten ze ook onderaan een afdaling

8)

TF

Bericht door TF » ma apr 04, 2005 4:23 pm

Ik heb er gisteren een ontdekt in Leiden, erg kort maar met een hoge kuip, 1 drop in wording en smal snel paadje met losse steentjes,
Park De Bult bij wielerver. Swift.
Als je naar het hoogste punt rijdt en dan de "afdaling" begint en dan ipv rechtsaf links over het gras gaat zit er een asfalt paadje tussen de bomen door die eindigt in een kuipbocht of een jump ik ben al begonnen met een goed spoor uit te zetten met een schep. De hoogte van de bocht is ongeveer 1.75, en als je hard jumpt door extra gas te geven in het laatste stukje dan kan je zeker zo hoog de lucht in, de landing is op gras wat op hzelfde niveau zit. Ook in dit vuilnispark, nog wat afdalingen die best stijl zijn. Licht vlak aan de A4 leuk om even te proberen als je in de buurt bent, en het niet heel erg vind om op gras te rijden, het wordt vanzelf wel een spoor, verder ook nog een crossbaan uit de wintercompetitie waar je best op kan trainen dus voor ieder wat wils. Zo dat was de Leiden promo

Plaats reactie