Schoorl doet het weer
Moderator:Beheerders
Afgelopen weekend naar Schoorl geweest. Vrijdagavond was de route nog nauwelijks te rijden, wat een zandbak. Maar lopende het weekend werd het snel beter, en zondagochtend was het hele parcours goed berijdbaar. Heeft het toch voordelen, zo"n regenbui.
Re:Schoorl doet het weer
hey,
heb ik gelukkig geen last van maar woon ook in deventer. ;D het is echt een aanrader om hier een keer te komen biken maar dan in de bossen. dat is echt super lekker groot en voor je het weet zit je in apeldoorn. ;D terug weg is wel minder
groeten jurgen
heb ik gelukkig geen last van maar woon ook in deventer. ;D het is echt een aanrader om hier een keer te komen biken maar dan in de bossen. dat is echt super lekker groot en voor je het weet zit je in apeldoorn. ;D terug weg is wel minder
groeten jurgen
schoorl doet het helamaal niet meer! Mongolen heben zestigduizend bomen gekapt en op het pad gelegd, how the fuck moet de rebelse noord-hollandse downhill jeugd nou oefenen, grrrrrrrrrrrrr
Vind er geen fuck meer aan!
zo puh
Vind er geen fuck meer aan!
zo puh
ik kwam zondag een aantal DH/FR tegen vlak voor de grote kuil bij het officiele startpunt.
Ik vond het parcours nog niet ech heel top, ik vind dat er voor ieders veiligheid weer es wat boomstronken/wortels/omgekapte bomen geruimd moeten worden.
dusssss©
Ik vond het parcours nog niet ech heel top, ik vind dat er voor ieders veiligheid weer es wat boomstronken/wortels/omgekapte bomen geruimd moeten worden.
dusssss©
-
Jeff,
Kun je mooie schansen van bouwen.
Of anti tank barricde midden op de zeeweg [1996]

BOMBPROOF erik schreef:
Jeff,
![]()
Paar mooie stukken boom er loodrecht op een gaan maar. Of een beetje grond tegen die boomstam. Als ik jou was zou ik die bomen gewoon als uitdaging zien.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ik was er vanochtend. Nat dus absoluut geen zandbak, wel verschrikkelijke remhobbels.
... ik heb gisteren de MTB+ gekocht. Echt waar!
voor het eerst in weet ik het hoelang. Maar daarin stond dat vanaf heden (?) het verboden is om buiten de bestaande fietspaden te rijden en dat daarmee ook de schoorlse route ter ziele is?!?!?!?!?!
zitten ze weer te jokkebrokke? of zijn ze hopeloos verkeerd geinformeerd of weet iemand meer en is het waar??

zitten ze weer te jokkebrokke? of zijn ze hopeloos verkeerd geinformeerd of weet iemand meer en is het waar??
Hey T kijk eens op startpagina prikbord,heb ik gisteren een heel nieuw topic geopend over het "hoogstaande mtb+",mij zijn ze als trouwe lezer echt kwijt!!!
Greetz Roadkill:zit ff niet thuis maar ergens anders,enne nee ik voetbal NIET!!!! ;D ;D ;D
Greetz Roadkill:zit ff niet thuis maar ergens anders,enne nee ik voetbal NIET!!!! ;D ;D ;D
;D ik ga es lezen!
Tanja,
dat geldt niet voor de route. ATB-ers zijn in de natuurgebieden van Staatsbosbeheer welkom op wegen en
paden die opengesteld zijn voor fietsen, en daarbuiten op specifiek daarvoor ingerichte routes.
dat geldt niet voor de route. ATB-ers zijn in de natuurgebieden van Staatsbosbeheer welkom op wegen en
paden die opengesteld zijn voor fietsen, en daarbuiten op specifiek daarvoor ingerichte routes.
blij voor jullie dat jullie paden geen zandbakken meer zijn
maar onze paden worden steeds gesloopt door fanatieke XCers, dat moet wel want van de boswachter mogen we daar rijden en de gewone XCer vindt het heel leuk wat wij doen.
Maar een stel anderen blijkbaar dus niet. We hebben vandaag heel wat XCers gesproken en die vonden het allemaal gaaf.
1 ervan wist zelf ook niet dat wij daar mochten rijden maar toen hij het hoorde vond hij dat dat stukkie door de freeriders gebruikt mag worden, en dat mag ook van de boswachter want dat hebben 2 verschillende gezegt.
Dus wil ik vragen aan de XCers die het al 2weken achter elkaar slopen of die het AUB heel willen laten
zodat wij ook ons gang kunnen gaan en plezier hebben in het biken,
en niet elke week alles weer moeten opbouwen.
maar onze paden worden steeds gesloopt door fanatieke XCers, dat moet wel want van de boswachter mogen we daar rijden en de gewone XCer vindt het heel leuk wat wij doen.
Maar een stel anderen blijkbaar dus niet. We hebben vandaag heel wat XCers gesproken en die vonden het allemaal gaaf.
1 ervan wist zelf ook niet dat wij daar mochten rijden maar toen hij het hoorde vond hij dat dat stukkie door de freeriders gebruikt mag worden, en dat mag ook van de boswachter want dat hebben 2 verschillende gezegt.
Dus wil ik vragen aan de XCers die het al 2weken achter elkaar slopen of die het AUB heel willen laten
zodat wij ook ons gang kunnen gaan en plezier hebben in het biken,
en niet elke week alles weer moeten opbouwen.
idd, gister naar schoorl toe.. ik denk ik ga ff lekker rijden en bij de eerste schans die tegen kwam was er een boom op gelegd zodat als ik niet zuo kunnen remmen en die boom me flink beuk gegeven en fiets aan gort :S was gelukkig op tijd achter gekomen, en zo met nog een paar sprongetjes.. Nou ales weer opgebouwd en vandaag was weer alles gesloopt >:( :"( Als hier iemand is die weet warom het gebeurt of die t doet...(geen idee of dr hier zulke mensen zijn) leg ons dan ff uit warom je het zou slopen. Ik heb ook met wat xc-ers gesproken en die konden ook geeen reden bedenken om onze jumps te slopen.
niaboc
niaboc
JA , fanatieke xcers van schoorl
waar slaat dit hele verhaal eigenlijk op??
net wat niaboc zegt : geen xcer weet waarom ze het eigenlijk zouden slopen.
en o wat zijn ze tog weer brutaal op www.schoorl.tk >duinberaad> gastenboek. dat we alles slopen enzo , het hele xc pad ligt aan diggelen als het aan hun ligt.
je komt in schoorl om te fietsen en niet om nadat je klaar bent met je gerariums water geven je mountainbike te pakken en op een stelletje freeriders te gaan zeiken, die ook in schoorl LOL proberen te maken
waar slaat dit hele verhaal eigenlijk op??
net wat niaboc zegt : geen xcer weet waarom ze het eigenlijk zouden slopen.
en o wat zijn ze tog weer brutaal op www.schoorl.tk >duinberaad> gastenboek. dat we alles slopen enzo , het hele xc pad ligt aan diggelen als het aan hun ligt.
je komt in schoorl om te fietsen en niet om nadat je klaar bent met je gerariums water geven je mountainbike te pakken en op een stelletje freeriders te gaan zeiken, die ook in schoorl LOL proberen te maken
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Je zegt dat het xc"ers zijn. Weet je zeker dat het geen wandelaars zijn? Die staan bij ons in de neighbourhood er bekend om stammen op het pad te leggen
Rinse
Rinse
Rinse Appelstroop schreef:
Je zegt dat het xc"ers zijn. Weet je zeker dat het geen wandelaars zijn? Die staan bij ons in de neighbourhood er bekend om stammen op het pad te leggen
Rinse
achteraf bleken het gewoon de Boswachters van SBB te zijn, en bleken de XCers er helemaal niets mee te maken te hebben.
Er bleek nogal wat verwarring/onenigheid over of het nou toegestaan was of niet, maar het lijkt allemaal goed te gaan aflopen.
dusssss©
Waarscheinlijk waren het de Boswachters. Maar XC-ers hebben ons wel een paar keer aangeven dat we aan springen waren. Een legaal stuk kunnen we wel vergeten want er valt niet te onderhandelen met Staatsbosbeheer. Alles al geprobeert, anderelocaties, praten, vergaderen. Niks, wij kunnen het wel vergeten voorlopig doen we het rustig aan in het bos. :"(