Hallo mensen,
Op dit moment zijn wij van WV Stormvogels druk doende om met de gemeente Veendam de uiteenzetting van een MTB-route af te ronden. De planning is dat week 52 de palen de grond in gaan. Gegevens over de route:
Lengte 23km
Tijdsduur 1 uur 15 minuten
Parcours Bochting en technisch
Het parcours is een leuk alternatief voor de (Groningse) rijders die nu nog steeds naar Drenthe trekken. Omdat de route op een klein oppervlak is uitgezet is de route bochtig en zeer technisch geworden. De route wordt op 31 december geopend door de wethouder. Na de opening vind er een toertocht plaats over 26 of 46 kilometer.
Oliebollentocht 31 december 2003
Aanvang:
9:00, clubhuis WV Stormvogels in Zuidwending (volg de borden)
Kosten:
1 euro voor jeugd, 2 voor KNWU/NFTU en 3 voor de overige deelnemers
Afstand:
26 en 46 kilometer.
Voor meer informatie hou www.wvstormvogels.nl in de gaten.
Groet,
GrunN
Vaste route Veendam
Moderator:Beheerders
-
Re:Vaste route Veendam
Ik woon bijna m"n godsganse leven in dit gat en al heel wat kilometertjes afgelegd hier, dus ik ben erg benieuwd waar je in Veendam aan 23 kilometer parcours komt.
Dergelijke initiatieven juich ik natuurlijk wel toe, dus zal de route zeker aan een test onderwerpen.
Dergelijke initiatieven juich ik natuurlijk wel toe, dus zal de route zeker aan een test onderwerpen.
Re:Vaste route Veendam
Langebosch, Langeleegte en Borgerswold zo doorfietsen dat je alle paden meeneemt. We hebben ook enkele nieuwe paden aangelegd. Het is een leuk parcours geworden, wat trouwens niet kan wedijveren met routes als Exloo, maar dat is de intentie ook niet. Zie je op 31 december.